دکتر پدرام طالبیان
جستجو

دلایل مهم برای انجام عمل جراحی لاغری

چاقی و اضافه وزن یک معضل در تمام دنیا می باشد که متاسفانه عده زیادی از افراد به آن اهمیتی نمی دهند و آن را پذیرفته اند. در صورتی که چاقی به هیچ عنوان نباید نادیده گرفته شود و باید هر چه سریع تر مورد درمان قرار بگیرد. تا به حال توجه کرده اید که افراد چاق همیشه مریض هستند و از بیماری های مختلفی اعم از کلسترول بالا، چربی، بیماری های قلبی، دیابت و … رنج می برند؟ دقیقا مشکل همین جاست. از نظر من برگرداندن سلامت جسمی و روحی از دلایل مهم برای انجام عمل جراحی لاغری محسوب می شود.در این مقاله شرایط بهترین جراح اسلیو معده و بهترین جراح بای پس معده ذکر شده است.

چه دلایل مهمی برای انجام عمل جراحی لاغری وجود دارد؟

چاقی و اضافه وزن، یکی از مواردی است که نه تنها سلامتی فرد را از او می گیرد، بلکه زیبایی و تناسب اندام را نیز از بین می برد. نمی توان گفت که چاقی تنها یک اضافه وزن ساده است، زیرا که اینطور نیست. چاقی تمام بدن فرد را از نظر جسمی و روحی درگیر خود می کند. فرد چاق هیچ گاه اعتماد به نفس ندارد و دائما با ترس تمسخر از دیگران زندگی می کند. هیچ گاه نمی تواند پوشاک و لباس مناسب خودش را تهیه کند و نمی تواند به سلیقه خود مانند سایرین پوشاک مورد علاقه اش را بپوشد. به همین دلیل این یکی از مهم ترین دلایل برای درمان چاقی به حساب می آید. درمان چاقی در عین حال هم سلامتی شما را باز می گرداند، و هم می توانید با اعتماد به نفس کامل در جمع قدم بردارید و از زیبایی خود لذت ببرید.

امروزه با پیشرفت علم پزشکی، دیگر نگرانی بابت چاقی باقی نمی ماند. به راحتی می توان با استفاده از عمل های جراحی از دست چاقی مفرط خلاص شد. البته لازم است بدانید که روش های دیگری نیز برای لاغری و رسیدن به یک تناسب اندام عالی و ایده آل وجود دارد که می توان به رژیم غذایی، ورزش کردن، خودداری از خوردن غذاهای پرکالری و …. اشاره کرد. ولی تنها روش تاثیرگذار برای رهایی از دست چاقی مفرط عمل جراحی می باشد. عمل جراحی در انواع مختلفی وابسته به نوع چاقی افراد انجام می شود که البته آن هم به مراقبت های بعد از عمل نیاز دارد تا سلامتی شما به خطر نیوفتد. به این ترتیب از دلایل مهم برای انجام عمل جراحی لاغری رسیدن به سلامتی و زیبایی است.

دلایل مهم برای جراحی لاغری

چرا باید عمل جراحی را برای لاغری انجام دهیم؟

روش های مختلفی برای درمان چاقی وجود دارد، ولی تنها روشی که شما را سریعا به تناسب اندام مورد علاقه تان در سلامت کامل می رساند، عمل جراحی می باشد. البته لازم به ذکر است که شما بعد از عمل جراحی با مراقبت های ویژه بعد از عمل است که در اصل می توانید به وزن ایده آل خود برسید. به همین دلیل برای کسانی که به چاقی مفرط دچار هستند، و سایر روش ها به روی آن ها پاسخ گو نیست، عمل جراحی مناسب ترین گزینه به حساب می آید. سپس افرادی که تنها دارای حداقل 10 کیلوگرم وزن اضافه هستند، نیازی به جراحی ندارند و می توانند از طریق رژیم غذایی و ورزش کردن یا انجام جراهی های زیبایی به وزن دلخواه خود برسند. در اصل عمل جراحی لاغری بیشتر برای افرادی پیشنهاد می شوند که دارای چاقی تا 50 کیلو اضافه وزن هستند.

پس سریع ترین روش برای رسیدن به سلامتی، اعتماد به نفس و رها شدن از دست بیماری ها، انجام جراحی می باشد که از دلایل مهم برای انجام عمل جراحی لاغری به حساب می آید. از جمله مهم ترین دلایلی که باید جراحی را انتخاب کنید می توان به بهبود کیفیت زندگی، از بین بردن عواض چاقی، افزایش قدرت باروری، تقویت رفلاکس معده، کاهش وزن به صورت چشم گیر در کوتاه مدت و ماندگاری بیشتر کاهش وزن اشاره کرد که نمی توان از چنین مزایایی به راحتی گذشت. پس همه چیز به خود شما وابسته است. با مراجعه به یک پزشک متخصص می توانید انواع جراحی چاقی که برای شما مناسب تر است را انتخاب کنید.

چرا باید عمل جراحی را برای لاغری انجام دهیم؟

 

بهترین جراح چاقی مناسب برای جراحی لاغری کیست؟

اولین گام برای تصمیم به انجام جراحی لاغری، مراجعه به یک پزشک متخصص در این حیطه علم پزشکی می باشد. باید بتوانیم یک پزشک متخصصی را پیدا کنیم که از مهم ترین ملاک ها برخوردار باشد و دارای مدرک پزشکی تخصصی در حیطه جراحی لاغری نیز باشد. به این ترتیب بهترین پزشک متخصص کسی است که بتواند ملاک های مهم برای یک جراحی را در اختیار بیمار قرار دهد. به صورتی که بیمار بتواند به او اعتماد کند و از صحت کیفیت کار پزشک اطمینان حاصل کند. این ملاک ها به شرح زیر است:

  • ویزیت و مشاوره
  • نظرات و تجربه بیماران
  • نتایج قبل و بعد از عمل
  • تسلط بر همه جراحی های لاغری
  • تعداد بیماران و شمار عمل های موفقی که پزشک انجام داده است
  • دسترسی به جراح
  • نحوه دریافت هزینه جراحی لاغری
  • نحوه پاسخ دادن و نگاه جراح به شما
  • میزان تخصص جراح
  • اهمیت پشتبانی از بیمار توسط جراح
  • یک پزشک خوب باید بالای 5 سال تجربه داشته باشد.

همانطور که ذکر شد، بازگشت به یک سلامتی کامل از دلایل مهم برای انجام عمل جراحی لاغری به حساب می آید. پس باید پزشک و جراحی متخصص عمل لاغری را انجام دهد که از تخصص کافی و از ویژگی های مهم ذکر شده برخوردار باشد تا بیمار بتواند با خیال آسوده زیر تیغ این جراح برود و نگرانی نداشته باشد.

پزشک مناسب جراحی لاغری

چه کسانی می توانند انواع جراحی های لاغری را انجام دهند؟

بهتر است بدانید که این طور نیست که شب بخوابید و صبح تصمیم بگیرید که جراحی لاغری انجام دهید. در واقع انجام این جراحی یک پروسه مهم به حساب می اید که باید مدت زمان زیادی به روی آن تحقیقات لازم را انجام دهید و بدانید که آیا اصلا شما نیازی به جراحی لاغری دارید یا خیر. آیا اصلا شاخص توده بدنی خود را محاسبه کرده اید؟ برای رسیدن به این سوال که آیا شما کاندیدای انجام عمل جراحی لاغری هستید یا خیر، باید ابتدا نزد یک پزشک متخصص مراجعه کنید. سپس باید به وسیله فرمول شاخص توده بدنی، به دست آورید که چاقی شما تا چه میزان می باشد. به این ترتیب اگر شاخص توده بدنی شما بالای 40 می باشد، شما در دسته افرادی قرار دارید که باید جراحی لاغری را انجام دهید. البته اگر فردی دارای شاخص توده بدنی بالای 35 نیز باشد، می تواند در صورتی که واجد شرایط می باشد، عمل لاغری را انجام دهد که این واجد شرایط بودن می تواند شامل بیماری های مختلف، دیابت، فشار خون، مشکلات تنفسی و … باشد. پس شما برای رسیدن به این که ایا این عمل مناسب شما است، باید مورد مشاوره، ارزیابی و مشورت پزشک متخصص قرار بگیرید تا به سلامتی کامل از جمله دلایل مهم برای انجام عمل جراحی لاغری دست پیدا کنید.

پزشک مناسب برای انجام انواع جراحی لاغری

ایمن ترین جراحی های لاغری کدامند؟

اگر به دنبال انواع روش های جراحی لاغری می گردید، که سلامتی شما را به خطر نیندازد، باید بدانید که همه روش های جراحی مناسب است و تنها امنیت شما به دستان پزشک متخصصی است که به آن مراجعه می کنید. پس داشتن یک جراحی لاغری موفقیت امیز تنها به انتخاب شما وابسته است. به این ترتیب انواع جراحی لاغری به شرح زیر می باشد:

  • حلقه قابل تنظیم معده
  • بای پس معده
  • اسلیو معده

تمام انواع جراحی های ذکر شده، روش های متفاوتی هستند که متناسب با میزان چاقی و توده بدنی شما انجام می شوند. پس اینکه کدام عمل برای شما مناسب تر است، به میزان اضافه وزن شما و سایر عوامل وابسته است که توسط پزشک متخصص برای شما توصیه می شود. سلامتی جسمی و روحی شما که از دلایل مهم برای انجام جراحی لاغری می باشد، به شما باز خواهد گشت و می توانید یک زندگی جدید همراه با سلامتی را ادامه دهید.

ایمن ترین روش های جراحی لاغری

 

هزینه عمل جراحی لاغری چقدر است؟

نمی توان گفت که هزینه یکسانی برای انجام عمل جراحی لاغری وجود دارد زیرا این هزینه براساس موارد مهمی تعیین می شود. که بستگی دارد شما بخواهید کدام مورد را برای عمل جراحی خود انتخاب کنید. پس عوامل تاثیرگذار در هزینه عمل جراحی لاغری به شرح زیر می باشد:

هزینه عمل جراحی لاغری با بیمه تکمیلی

خوشبختانه بیمه تکمیلی به دلیل قراردادی که با برخی از بیمارستان ها دارد، برای افراد این فرصت را فراهم می کند که برای درمان خود اقدام کنند و بیمه تمام هزینه آن را پرداخت خواهد کرد. به این ترتیب هزینه پرداخت شده برای تجهیزات و بستری شدن پرداخت می شود.

هزینه عمل جراحی لاغری

هزینه عمل جراحی لاغری در بیمارستان های خصوصی

خدمات بی نظیر و در مقابل هزینه های سرسام آور و هنگفت بیمارستان های خصوصی دیگر بر همه آشکار است. در این بیمارستان ها برای انجام عمل جراحی لاغری باید هزینه زیادی را پرداخت کنید که این وابسته به انتخاب شما می باشد.

 

هزینه عمل جراحی لاغری در بیمارستان های دولتی

با تحقیق و جستجو می توانید بیمارستان های دولتی با امکانات کامل و بی نقص را برای عمل جراحی لاغری خود پیدا کنید که هزینه ای مناسب و قابل پرداخت متناسب با بودجه شما را در اختیارتان قرار می دهد.

هزینه عمل جراحی لاغری در بیمارستان های دولتی

سخن پایانی

یکی از دلایل مهم برای انجام عمل جراحی لاغری رسیدن به تناسب اندام، زیبایی و سلامتی است. به همین دلیل به هیچ عنوان این روش درمانی چاقی را پشت گوش نیندازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *